FOTO: 36 Pubecov navdušilo prek tisoč obiskovalcev

FOTO: Mediaspeed

Na včerajšnjem, 2. Salonu štajerskih mladih vin v Mariboru, se je predstavilo 36 štajerskih vinarjev, povezanih v projekt Pubec, ki je lani zaoral ledino v segmentu mladih vin. Dobrih tisoč obiskovalcev, ki so napolnili salon podjetja Porsche Maribor, je uživalo ob štajerski kulinariki, druženju in glasbeni spremljavi.

Zbrana množica ljubiteljev vina je ob degustacijah vrhunskih Pubecov uživala tudi ob okusni, kulinarični ponudbi, za katero je poskrbela Srednja šola za gostinstvo in turizem Maribor. Goste je zabavala glasbena skupina Nox acoustic s Ptuja, uvod v glasbeno spremljavo praznika mladega štajerskega vina pa je pripadel cimbalistu Daniju Kolariču.

Boštjan Klun, Stane Kocutar, Sašo Papp; FOTO: Mediaspeed
Boštjan Klun, Stane Kocutar, Sašo Papp; FOTO: Mediaspeed

Štajerski vinarji so izbrali vsak svojega Pubeca, to je prvo, letošnje (mlado) vino. Projekt Pubec jih združuje s skupno blagovno znamko. Z enotnim in celovitim pristopom si namreč želijo doseči večjo prepoznavnost štajerskega mladega vina na slovenskem in tujem trgu.

Dvig prepoznavnosti vinarjev ter Štajerske kot turistične destinacije

S projektom Pubec se ustvarja povezovanje štajerskih vinarjev, ki pridelujejo mlado vino. Promocija in prepoznavnost vinarjev, ki skupaj nastopajo na trgu ter predstavljajo Štajersko kot glavno destinacijo za mlada vina, ter mladega vina kot posebne »zvrsti« in večja priljubljenost le-tega, sta prav tako pomembna cilja projekta. Borut Cvetko, kreativni direktor agencije Mediaspeed in pobudnik projekta pravi, da Pubec po lanski premieri nadaljuje pot: “Občutki so zelo dobri, ko vidiš, da se je projekt uveljavil, da raste in da je bil prepoznan kot nekaj dobrega. Če se je lani projektu pridružilo 27 štajerskih vinarjev, združenih pod blagovno znamko Pubec, jih je letos že 36. Vsi tisti, ki so lani še mogoče dvomili v uspeh projekta, so letos s pomočjo izkušenj drugih vinarjev ugotovili, da je povezovanje tisto, ki skrbi za boljšo promocijo vseh vinarjev in vsakega posebej.”

Andrej Rebernišek, Tanja Srečkovič Bolšec, Sara Stadler, Tadeja Vodovnik Plevnik, Borut Cvetko; FOTO: Mediaspeed
Andrej Rebernišek, Tanja Srečkovič Bolšec, Sara Stadler, Tadeja Vodovnik Plevnik, Borut Cvetko; FOTO: Mediaspeed

Salon štajerskih mladih vin podpira tudi Zavod za turizem Maribor-Pohorje, ki je dogodek uvrstil kot enega od vrhuncev v program Festivala Stare trte. “Salon štajerskih mladih vin predstavlja primer zelo dobrega povezovanja in je jasen pokazatelj, da smo skupaj močnejši in prodornejši ter s tem še lažje stopamo na tuje trge, na katerih se želimo predstavljati. Veseli nas, da je Salon štajerskih mladih vin lani nastal v Mariboru in da se tukaj tudi razvija, saj smo mesto najstarejše trte na svetu«, je izpostavila Tanja Srečkovič Bolšec z mariborskega zavoda za turizem.

Več utrinkov Pubeca 2016 pa si lahko ogledate nocoj ob 18.30 na BK TV.

Oddaj komentar