Pričenja se gradnja podvoza na Ljubljanski ulici

V ponedeljek 20. avgusta bodo pričeli s pripravljalnimi deli za gradnjo podvoza na Ljubljanski ulici. Gradbinci bodo zaprli območje Ljubljanske ulice in uredili obvoze. 

Konzorcij izvajalcev z vodilnim partnerjem POMGRAD d. d., bo v ponedeljek 20. avgusta zaprl območje Ljubljanske ceste, uredil obvoze in pričel s pripravljalnimi deli. Z 20. avgustom bodo obvozi veljali za motorna vozila, medtem ko bo prehod čez železniško progo za pešce in kolesarje omogočen vse do 1. septembra, ko bodo preusmerjeni na nivojski prehod. Dela bodo potekala predvidoma 16 mesecev, v tem času pa bo veljala popolna zapora Ljubljanske ulice od križišča z Jezdarsko ulico do križišča z Masarykovo ulico in popolna zapora priključka z Betnavske ceste na Gorkega ulico.

“Na območju obvozov se že zdaj nahajajo oglasne vitrine, na katerih obveščamo voznike in pešce o obvozih v času gradnje. Prav tako smo za potrebe obveščanja javnosti razdelili več tisoč letakov z opisom obvozov in spremembami linij JPP v času gradnje,” so sporočili iz MO Maribor. K temu pa dodali, da investicijski projekt zasleduje družbene učinke, ki so razbremenitev cestnega prometa ter s tem preprečevanje gneče ter prometnih zamaškov, pozitiven vpliv na počutje prebivalcev z vidika razbremenitve prometa, urejena cestna in železniška infrastruktura v MOM in zmanjšanje hrupa in emisij izpušnih plinov.

MO Maribor in DRSI sta si skupaj tudi prizadevala za izvzem dela hitre ceste iz vinjetnega režima v času gradnje, saj bi s tem lahko razbremenili okoliške ceste, ki bodo obremenjene zaradi zapore in del, a so iz Družbe za avtoceste Republike Slovenije sporočili, da ideje ne podpirajo. Kljub temu elaborat obvozov v času gradnje zagotavlja, da sama sprememba prometnega režima ne bo drastično vplivala na čas potovanja. Voznike osebnih vozil, kolesarje in pešce naprošamo za strpnost, za pravočasno načrtovanje potovanj v bližini območja obvozov ter upoštevanje prometne signalizacije.

Pogodbena vrednost je 8,9 milijona evrov, sofinancersko razmerje je 60 % DRSI in 40 % MO Maribor, od tega MO Maribor prispeva 3,2 milijona evrov, preostanek pa Direkcija RS za infrastrukturo.

Več informacij: www.maribor.si > aktualno > novice in obvestila

Oddaj komentar