Na mariborski tržnici bodo v sredo razdelili 1.300 nakupovalnih vrečk iz blaga

Podjetje Snaga skupaj z Zvezo prijateljev mladine (ZPM) Maribor zaključuje kampanjo “Tržnica brez plastičnih vrečk”. V sredo, 7. oktobra 2010, med 9. in 11. uro, bodo imeli slovesni zaključek akcije “Vrećka Srečka”, na glavni mariborski tržnici. Kupcem bodo razdelili 1.300 nakupovalnih vrečk, ki so jih iz recikliranih zaves zašili prostovoljci.

Nakupovalne vrečke so poimenovali “vrečka srečka”. Na prireditvi se bodo še posebej zahvalili zmagovalki akcije, ki je iz odpadnih zaves sama sešila kar 1000 vrečk. “V sodelovanju z ZPM, smo si že na svetovni dan zemlje zadali nalogo, da bomo kupce mariborske tržnice vzpodbudili k uporabi lastne vrečke, namesto plastične, ki jim jo dajo branjevci. V ZPM so se lotili šivanja vrečk za sadje in zelenjavo za večkratno uporabo. Poimenovali so jih »VREČKA SREČKA«, s katero bi prispevali k spremembi nakupovalnih navad in s tem zmanjšali obtok plastičnih vrečk za enkratno uporabo. Akcija vpliva tudi na ozaveščanje ljudi o smotrnejšemu nakupovanju oblačil in nas vodi k ponovni uporabi tekstila, ki ga ne uporabljamo več,” so zapisali pri Snagi. Akcija je bila takoj zelo dobro sprejeta in je trajala vse do konca avgusta, ko se je na ZPM nabralo več kot 1.300 vrečk.

Program: 
9:30: Pozdravni govori in podelitev nagrade zmagovalki akcije vrečka Srečka Alojziji Huber, ki je iz odpadnih zaves sama sešila kar 1.000 vrečk in za to porabila 750 metrov vrvice in 19.390 metrov sukanca.
10:00: Razdelitev vrečk za večkratno uporabo kupcem na tržnici in gostovanje otrok iz vrtca Ivana Glinška – delavnica »Jabolko za vrečko Srečko«
10:20 predavanje Katje Sreš in društva Ekologi brez meja z naslovom “Prazen koš, polna denarnica” – ozaveščevalna pot na Koroški cesti od tržnice do Glavnega trga – dejstva o škodljivem ravnanju človeka v odnosu do narave

Poleg ozaveščevalne narave dogodka bo dogodek imel tudi humanitarno noto, saj bodo donatorji s svojimi prispevki podprli delovanje Telefona za otroke in mladostnike – TOM®, ki v letošnjem letu praznuje 30 let in katerega slogan “Odgovor je pogovor” je osrednja tema Tedna otroka.

Oddaj komentar