V Sloveniji nova spletna platforma za modo in življenjski slog

Zalando SE / Corporate Image Pool Fotos vom 01.08.2016 © Zalando / Claudius Pflug

V Slovenijo je danes vstopila vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog Zalando, ki strankam omogoča dostop do najbolj celovite izbire modnih izdelkov na trgu. Dopolnjujejo jo udobna dostava ter enostavna plačila in vračila. Kupcem v Sloveniji je sedaj prek platforme Zalando na voljo največ priljubljenih in zelo iskanih blagovnih znamk, kot sta tudi Topshop in Lindex.

Sodelovanje s Pošto Slovenije

Slovenskim kupcem Zalando omogoča brezplačno dostavo in brezplačno vračilo blaga do 30 dni po nakupu, s čimer prostore za pomerjanje oblačil zares pripelje posamezniku na dom, hkrati pa v slovenščini zagotavlja tudi podporo strankam pred nakupom in po njem. Zahvaljujoč sodelovanju s Pošto Slovenije lahko slovenski kupci prejmejo svoje pakete v 3 do 5 dneh in za prevzem izberejo sebi najljubšo možnost: dostavo na dom ali prevzem v mreži prevzemnih točk, ki jo sestavlja več kot 450 pošt po Sloveniji in 150 Petrolovih bencinskih servisov. Tudi pri izbiri načina plačila so kupci zelo fleksibilni: plačajo lahko po povzetju, s kreditnimi ali debetnimi karticami, prek PayPala ali v obliki predplačila.

Lisa Miczaika, podpredsednica Zalanda za Osrednjo Evropo: »Z velikim veseljem pozdravljamo stranke v Sloveniji in jim odpiramo vesolje Zalando. Prizadevamo si, da slovenskim strankam omogočimo najbolj razburljive modne izbire v kombinaciji z najboljšo izkušnjo na slovenskem trgu, s čimer bomo postali tudi njihova izhodiščna točka za modo.«

Širitev v Slovenijo predstavlja tudi dodatne priložnosti za rast blagovnih znamk

Obstoječi partnerji, ki so že del mednarodne mreže prek platforme Zalando, se bodo lahko povezali s potencialnimi novimi kupci v državi in začeli graditi poglobljene odnose s svojimi strankami. Hkrati pa je to tudi priložnost za lokalne slovenske blagovne znamke, ki se lahko pridružijo partnerskemu programu Zalando in prek platforme prodajajo svoje izdelke po vsej Evropi. Na ta način Zalando podpira rast lokalne industrije in njeno internacionalizacijo, hkrati pa dopolnjuje in nadgrajuje digitalne strategije posameznih blagovnih znamk.

V naslednjih tednih bo pričel Zalando na slovenskem trgu svoje stranke s pomočjo lokalnih vplivnežev (influencerjev) in partnerjev nagovarjati tudi z marketinškimi pobudami, s ciljem, da se na smiseln način poveže z novimi kupci.

Od danes je spletna platforma Zalando na voljo tudi na Slovaškem in v Litvi, letos pa bo Zalando svojo mrežo razširil še na Hrvaško, Estonijo in Latvijo, medtem ko leta 2022 načrtuje vstop na madžarski in romunski trg.

Oddaj komentar