Nova KBM širi nabor bančnih storitev, dostopnih brez obiska poslovalnice

Nova KBM; FOTO: kraji.eu

Digitalizacija je prednostno razvojno področje v Novi KBM.

V zadnjih dveh letih se je število uporabnikov digitalnih storitev povišalo za kar 60 odstotkov, število aktivnih uporabnikov, ki spletno banko uporabljajo vsaj enkrat na mesec, pa je zraslo za 78 odstotkov. Tudi to je dokaz, da se bančništvo spreminja, prav tako načini, kako ljudje opravljamo bančne storitve. Zato v Novi KBM širijo nabor sodobnih tehnoloških rešitev, s katerimi si nenehno prizadevajo omogočati čim boljšo uporabniško izkušnjo za njihove stranke.

“Lani smo v kontaktnem centru uvedli sodobno tehnološko platformo, ki strankam Nove KBM na brezplačni telefonski številki 080 1770 zagotavlja stalen (24 ur/dan), avtomatiziran, hiter, preprost in varen dostop do izbranih storitev brez sodelovanja agenta oziroma obiska bančne poslovalnice. Strankam smo tudi omogočili aktivacijo spletne in mobilne banke iz udobja lastnega doma, zdaj nabor storitev, ki jih lahko opravijo brez obiska poslovalnice, še širimo. Odslej lahko stranka Nove KBM za sklenitev Paketa Komplet, naročilo kartice z odloženim plačilom, ureditev limita na osebnem računu ali sklenitev potrošniškega kredita Naprej prek spletne strani banke odda svoje podatke, naši bančni strokovnjaki jo pokličejo v najkrajšem možnem času in s stranko zaključijo sklenitev storitve kar prek telefona,” sporočajo iz Nova KBM.

To so produkti in storitve, po katerih stranke tudi sicer najpogosteje povprašujejo, saj združujejo uporabne in cenovno ugodne bančne rešitve. V Novi KBM so ponosni, da imajo že 100.000 zadovoljnih strank, ki dnevno koristijo ugodnosti Paketa Komplet, medtem ko je potrošniški kredit Naprej zelo priljubljen predvsem zaradi ugodnih obrestnih mer in drugih ugodnosti ter hitrega postopka odobritve sredstev v višini tudi do 30.000 €. Kakovost in konkurenčnost storitev ponudbe Nove KBM potrjuje tudi naziv Najugodnejša banka, ki jim ga je lani podelila revija Moje finance.

Njihov cilj ostaja jasen – strankam tudi v prihodnje ponujati sodobne digitalne storitve, s katerimi jim bo banka na voljo kjerkoli in kadarkoli, hkrati pa z njimi ohranjati osebni odnos in zagotavljati strokovno podporo njihovih bančnih strokovnjakov.

Oddaj komentar