Med novoletnimi prazniki bodo stranke nekdanje Abanke prenesli na sistem Nove KBM

Nova KBM. Vir: Google_Street view

Nova KBM nadaljuje združitev Nove KBM in Abanke, pri čemer je cilj, da za stranke poteka karseda enostavno in nemoteno. Po največji pravni združitvi v zgodovini slovenskega bančništva je sedaj na vrsti operativna združitev oziroma prenos računov strank nekdanje Abanke na sisteme Nove KBM.

Strankam bodo po tem ključnem koraku od 4. januarja 2021 na voljo največja fizična poslovna mreža z več kot 900 bančnimi točkami, spletna in mobilna banka ter širok nabor bančnih produktov in storitev za prebivalstvo, mala in srednje velika podjetja ter gospodarske družbe.

Prenos računov bivše Abanke na sisteme Nove KBM je načrtovan za čas od četrtka, 31. decembra 2020, popoldne do ponedeljka, 4. januarja 2021, popoldne. Nekatere storitve bodo v tem času motene oz. ne bodo na voljo, so sporočili iz Nove KBM in dodali: “Strankam zato predlagamo, da morebitne nujne posle opravijo pred 31. decembrom 2020 oz. jih bodo lahko opravile po 4. januarju 2021.”

Zapisali so še, da so stranke nekdanje Abanke v preteklih mesecih večkrat obveščali o načrtovanih spremembah, in sicer:

– preštevilčenju računov (stranke nekdanje Abanke bodo dobile nove številke računov pri Novi KBM),
– da bodo dobile nove debetne kartice Nove KBM,
– prehodu na spletno in mobilno banko Nove KBM,
– o posodobitvi storitve mobilne denarnice, nekdanje Abadenarnice, na novo storitev mDenarnic@.

Vsa sredstva in prilivi strank bivše Abanke bodo avtomatsko preneseni na njihove nove račune pri Novi KBM, kar pomeni, da obisk poslovalnice ni potreben. “Banka bo storila vse, kar je potrebno, da strankam zagotovi nemoten prehod,” so zapisali v sporočilu za javnost. Kljub temu pa morajo stranke:

    • obvestiti delodajalca o novi številki računa,
    • pravočasno prevzeti svoje nove kartice, ki so jih do sredine decembra prejele po pošti.

Prehod na digitalno poslovanje

Strankam nekdanje Abanke bodo na voljo aplikaciji spletnega in mobilnega bančništva Nove KBM ter nabor avtomatiziranih storitev, ki jih zagotavlja kontaktni center Nove KBM. Tako bodo lahko najbolj priljubljene bančne produkte, kot sta paket Komplet in Kredit Naprej, sklenile zgolj z enim samim telefonskim klicem oz. le z nekaj kliki. Mobilna denarnica, ki je trenutno še na voljo kot Abadenarnica, bo na voljo v novi obliki kot mDenarnica@ (od novembra tudi strankam Nove KBM) in ponuja številne funkcionalnosti, kot npr. plačevanje s karticami Visa in shranjevanje kartic zvestobe, takojšnja plačila Flik ter druge, ki bodo poskrbele za še bolj varna, hitrejša in enostavnejša mobilna plačila.

Ob tem še sporočajo iz Nove KBM, da “zaradi zagotavljanja močne avtentikacije bodo stranke Nove KBM s 1. januarjem 2021 potrjevale plačila spletnih nakupov, opravljenih s plačilnimi karticami na spletnih prodajnih mestih ponudnikov iz EU, le z uporabo mobilne denarnice. Stranke, ki mDenarnic@ še ne uporabljajo, si jo lahko že zdaj brezplačno prenesejo na svojo mobilno napravo prek povezave www.nkbm.si/mdenarnica in tako poskrbijo za nemoteno spletno nakupovanje tudi po novem letu.”

John Denhof, predsednik uprave Nove KBM, je ob postopkih prenosa strank nekdanje Abanke na Novo KBM povedal: »V skladu z našo dolgoročno strategijo ustvarjanja najboljše banke v Sloveniji smo nadvse zadovoljni, da združujemo dve odlični banki, Abanko in Novo KBM, ki ju odlikujejo bogata zgodovina ter odlični produkti, storitve in prodajne kanali. Operativna združitev je za nas zelo pomemben mejnik in je zahtevala znatna vlaganja in podrobno načrtovanje, ki je trajalo več mesecev.” Dodal je še, da so prav stranke resnične zmagovalke te združitve in da prehod zanje prinaša mnogo sprememb, zato jih vabi, da pozorno spremljajo vse objave in obvestila, ki jih pošiljajo.

Oddaj komentar