Za stranke Nove KBM pri potrjevanju spletnih nakupov s plačilnimi karticami obvezna mobilna denarnica

FOTO: Pixabay.com

Od 1. januarja 2021 bodo stranke Nove KBM, skladno z evropsko Direktivo o plačilnih storitvah, spletne nakupe s plačilno kartico potrjevale v mobilni denarnici, ki bo zamenjala trenutni način potrjevanja z SMS žetonom.

Njihovim strankam svetujajo, da si na svoj mobilni telefon čim prej prenesejo brezplačno aplikacijo mDenarnic@, ki jo najdejo v trgovinah z aplikacijami na svojih mobilnih telefonih, prilagojena pa je obema operacijskima sistemoma, Androidu in iOS.

Pred začetkom uporabe mobilne denarnice mora stranka opraviti še preprost in hiter postopek registracije.

Močnejša avtentikacija

SMS žeton, ki so ga stranke za potrjevanje spletnih nakupov s plačilnimi karticami doslej uporabljale v spletnih trgovinah prodajalcev v EU, bo v Novi KBM 1. januarja 2021 zamenjalo potrjevanje spletnih nakupov s prejemom potisnega sporočila, ki bo stranko usmerilo v mDenarnic@. Tako bo proces potrjevanja še enostavnejši in hkrati varnejši. Stranka bo spletni nakup v mDenarnic@ potrdila ali zavrnila, za kar bo imela na voljo 5 minut časa. Potrjevanje spletnih nakupov s plačilnimi karticami v mDenarnic@ je prilagojen uporabi vseh vrst plačilnih kartic (Visa in MasterCard).

»S klikom na potisno sporočilo bo stranka usmerjena v mDenarnic@. Do nje dostopa z geslom, prstnim odtisom ali obraznim prepoznavanjem, odvisno, kateri način je izbrala ob aktiviranju mobilne denarnice. Stranki, ki potrjuje spletni nakup, v mDenarnic@ ni potrebno prenesti plačilne kartice, s katero nakup opravlja, potrebuje le aktivirano mobilno denarnico,« je pojasnila Silvia Birla, direktorica Sektorja razvoja produktov za prebivalstvo in gospodarske družbe v Novi KBM.

Prilagoditev vseh spletnih trgovin v EU zahtevam po močnejši avtentikaciji kupca bo proces, zato se lahko zgodi, da bodo stranke Nove KBM za nekatere transakcije še nekaj časa prejemale SMS žetone, s katerimi bodo potrjevale spletne nakupe s plačilnimi karticami. Enako velja tudi za potrjevanje spletnih nakupov s plačilnimi karticami v spletnih trgovinah izven EU.

Prilagodili so se spremembam direktive 

»V Novi KBM smo se spremembam direktive prilagodili, a v okviru svojih pristojnosti se moramo zahtevam po močnejši avtentikaciji prilagoditi vsi, vključeni v to verigo – tako trgovci kot banke,« izpostavlja Silvia Birla in pojasni, da v kolikor kdo iz omenjene verige ne bo pravočasno zagotovil ustreznih prilagoditev, spletnega nakupa na določenih spletnih mestih s plačilnimi karticami od 1. januarja 2021 zaradi zahtev zakonodaje morda ne bo mogoče potrditi oz. izvesti.

A zahtevam evropske direktive se bodo sčasoma morali prilagoditi vsi, zato Silvia Birla poudarja, da »je smiselno, da si stranke Nove KBM naložijo mDenarnic@ in jo začnejo uporabljati. Priročna navodila, vključno z videoposnetkom, ki stranko vodi skozi postopek aktivacije, najdejo stranke na naši spletni strani www.nkbm.si/mdenarnica. Za dodatno pomoč in informacije smo strankam na voljo tudi v kontaktnem centru in v poslovalnicah.«

mDenarnic@ je strankam Nove KBM že na voljo, stranke nekdanje Abanke, ki poznajo mobilno denarnico pod imenom Abadenarnica, pa jo bodo začele uporabljati z novim letom, zato jim prav tako svetujemo, da si mDenarnic@ prenesejo na svoj telefon, aktivirale in uporabljale pa jo bodo lahko od 1. januarja 2021.

Mobilna denarnica strankam Nove KBM omogoča tudi:

– takojšnje nakazilo denarja prek sistema takojšnjega plačila Flik z neposredno bremenitvijo osebnega računa.
– opravljajo brezstična plačila s karticami Visa Nove KBM v Sloveniji in tujini, plačujejo na prodajnih mestih prek POS-terminalov, dvigujejo in polagajo gotovino ter vpogledajo v stanje na bankomatih, ki omogočajo brezstične transakcije. Stranke lahko transakcije enostavno spremljajo v aplikaciji, omogočene pa so uporabnikom operacijskega Sistema Android, ki uporabljajo plačilne kartice Visa.

Oddaj komentar