Prodajalka žrtev delodajalca in šikaniranja? Delodajalec pa meni, da ima vsaka zgodba dve plati

FOTO: Pixabay.com/slika je simbolična

Ena izmed zaposlenih v trgovini Jager je v minulih dneh na svojem profilu na družbenem omrežju objavila dolg zapis s fotografijo, kjer delodajalca obtožuje šikaniranja.

Ena izmed zaposlenih v trgovini Jager je v minulih dneh na svojem profilu na družbenem omrežju objavila dolg zapis s fotografijo, kjer delodajalca obtožuje šikaniranja. Obrnili smo se tudi na podjetje Jager, kjer so nam v pojasnilu me drugim zapisali, da ima vsaka zgodba dve plati.

Meni, da je problem ker ima hči s posebnimi potrebami

Po Facebooku kroži dolg zapis Nataše Meznarič, ki je zaposlena v Jagru in je po njenem mnenju žrtev delodajalca, saj ima otroka s posebnimi potrebami. Po njenih besedah naj bi šlo za to, da je v drugem valu epidemije koristila varstvo za svojo hčerko Ulo Nežo.

Kot je zapisala, prejema plačo nižjo od minimalne, za kar ji pripada še socialna podpora in kritje dopolnilnega zavarovanja, delodajalec pa ji je odrekel stimulacijo, ker do dvakrat mesečno koristi spremstvo za otroka s posebnimi potrebami: “Včeraj, ko sem prišla v službo, so me pričakali trije “mušketirji” in začeli z obtožbami proti meni.”

Pravijo, da je kradla in da ne dela dobro

Med drugim je zapisala še: “Ampak ker imam otroka s posebnimi potrebami, se me je potrebno znebiti. Tako ali drugače. Zlepa ali z grda. Pravijo, da mi ne zaupajo. Pravijo, da sem kradla. Pravijo, da ne delam 100 %. Pravijo, da ne iščem rešitev. Pravijo, da nedovoljeno kadim. Pravijo, da se pogovarjam po telefonu. Pravijo, da nisem vzor novozaposlenim. Pravijo … Pravijo, da delam v redu. Prvo me obtožijo, rečejo, da me ničesar ne obtožujejo niti slučajno, ampak delam pa v redu, celo zmotijo se in me kdaj pa kdaj pohvalijo. Ampak kdo je tu nor?”

“Za mojo Neži bi naredila vse, da bi se dobro počutila, vse. In hvala Bogu, da ji lahko ponudim vse, kar potrebuje to pa zato, ker vsak dan po ali pred službo urejam še okolice. Drugače ne bi imela niti za gorivo, da jo peljem k zdravniku, ker mi pripada samo gola plača, ker imam otroka s posebnimi potrebami. In to je žalostno. Ampak jaz sem kljub vsemu vesela, hvaležna, radostna. Ker komaj čakam dan, da bom lahko rekla adijo in nasmejana odšla novim dogodivščinam na proti. Ampak tudi moje nadure bojo plačane predno odidem, do zadnjega centa. In kar nekaj se jih je nabralo v treh letih,” je še del zapisa Nataše.

Jager: Zgodba ima dve plati

Za odziv smo se obrnili tudi na podjetje, o katerem piše Nataša. Boštjan Jager nam je odgovarja, da ima omenjena zaposlena specifično situacijo, ki jo, kakor pač zmore, rešuje. “Iz naše strani, kot delodajalca nikakor ne prihaja do nobenih pritiskov, moramo pa se zavedati, da morajo pravila veljati za vse enako. Prav tako je treba vedeti, da imajo običajno zgodbe dve plati. Verjamemo, da Nataša ne misli slabo in da se bodo stvari ugodno razpletle. Iz naše strani smo ji že in ji še bomo pomagali,” je za naš medij pojasnil direktor Boštjan Jager.

Oddaj komentar