Nova KBM predstavlja posodobljeno celostno grafično podobo in osveženi logotip. Od 1. marca ju bo postopoma mogoče opaziti na kontaktnih točkah banke po vsej Sloveniji.
Banka bo v prihodnjih tednih v skladu z novo podobo opremljala napisne table poslovalnic in poslovnih stavb, spletne strani, digitalne kanale, plačilne kartice in tiskovine. Te spremembe bo pospremila nova oglaševalska kampanja, katere protagonista sta Primož Roglič in Lora Klinc.
Po združitvi banke še sveža podoba
Ime banke ostaja isto (Nova KBM), logotip banke pa je spremenjen tako, da ga sestavljata posodobljeni znak Nove KBM v svetlejši rdeči barvi in osvežen grafični element (smernik) v turkizni barvi nekdanje Abanke. Kot kompas je usmerjen k imenu Nove KBM in ji daje dodatno moč ter pozitivno energijo. Tako združeni vizualni elementi obeh bank so simbolično sporočilo, da smo skupaj resnično močnejši. Nova KBM zdaj povezuje najboljše iz obeh bank: ne le prijazne in strokovne zaposlene, ampak tudi sodobno bančno izkušnjo, kar po ugotovitvah raziskav stranke Nove KBM najbolj cenijo, ter največjo fizično mrežo kontaktnih točk po vsej državi.
To je eno ključnih sporočil obsežne korporativne oglaševalske kampanje, ki se začenja konec februarja. S kampanjo sporočajo, da je Nova KBM najbolj dostopna banka v Sloveniji, ki ponuja enostavne in priročne bančne produkte ter vrhunske digitalne storitve (najboljšo spletno in mobilno banko v Sloveniji leta 2020 po neodvisni raziskavi E-laborat), od katerih jih je vse več na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu. Ambasadorja združitve in banke sta slovenski kolesarski šampion in dvakratni športnik leta Primož Roglič in njegova partnerica, pisateljica Lora Klinc, ki bosta sodelovala tudi pri skupnih dobrodelnih projektih in spodbujanju zdravega načina življenja med zaposlenimi.
Na temeljih zaupanja in tradicije v prihodnost
John Denhof, predsednik uprave Nove KBM: “V preteklih nekaj letih smo opravili izjemno pot, polno pozitivnih sprememb. Ko praznujemo 160 let od začetkov banke, z veseljem ugotavljamo, da se je Nova KBM preoblikovala iz pomembne regionalne banke v vodilnega vseslovenskega ponudnika vrhunskih univerzalnih bančnih storitev in produktov, ki jih podpira najbolj napredna in uporabnikom prijazna digitalna platforma v Sloveniji. Preoblikovanje blagovne znamke je eden zadnjih korakov do končne integracije bank. Naša posodobljena celostna podoba ponazarja ključne vrednote obeh združenih bank, tako simbolično kot vizualno. S sloganom kampanje “Zaupanje šteje dvojno” pa kažemo na to, da imajo naše stranke, pa tudi naši zaposleni, osrednjo vlogo pri vsem, kar počnemo. Zahvaljujemo se jim za zvestobo med preobrazbo banke in jim zagotavljamo, da jim bomo še naprej zagotavljali odlične storitve in dodano vrednost.”
V družbi najboljših
V Novi KBM si prizadevajo graditi dolgoročna partnerstva z vsemi ključnimi deležniki, saj verjamejo, da je to vzajemno koristno. Njihovo pokroviteljstvo Primoža Rogliča, ki jih navdihuje z mnogimi mednarodno odmevnimi dosežki, z zmagovalnim pristopom, profesionalnim odnosom do dela in kot izjemno topla oseba, je najnovejši primer izmed mnogih partnerstev z vrhunskimi slovenskimi športnimi ekipami, posamezniki in prireditvami, ki jih banka podpira na njihovi poti do uspeha.