Prihaja spomladanski Teden restavracij

Kuharski mojstri in mojstrice med 25. marcem in 3. aprilom že deseto leto vabijo na pomladanski Teden restavracij. Poudarek letošnjega spomladanskega in jesenskega kulinaričnega dogodka bo Moja zgodba, ki je sodelujoče restavracije in gostilne ne bodo pripovedovale z besedami, temveč z jedmi in gostoljubjem, so sporočili iz podjetja Vivi.

Na pomladanskem Tednu restavracij bo sodelovalo 106 slovenskih restavracij in gostiln, ki so se s srčki uvrstile v strogi izbor.

Med njimi je šest novih, so organizatorji zapisali v sporočilu za javnost in dodali, da se bo sprejemanje rezervacij začelo v ponedeljek, 14. marca, ko bodo vse informacije o načinu rezervacije, sodelujočih restavracijah, razpoložljivih mestih in izboru menijev dostopne tudi na spletni strani Tedna restavracij.

Sodelujoče restavracije in gostilne bodo v času dogodka goste po vsej Sloveniji razvajale s posebnimi meniji z najmanj tremi hodi po enotni ceni. Cena menijev bo 21 evrov, z dodatkom za kakovost v najboljše ocenjenih restavracijah v višini šest evrov v restavracijah s tremi in več srčki ter dvema evroma v restavracijah z dvema srčkoma.

Poudarek pomladanskega Tedna restavracij bo Moja zgodba

“Restavracije, ki sodelujejo v Tednu restavracij, druži kakovost. A to ne pomeni, da so vse enake. Morajo se razlikovati, saj jih prav različnost dela prepoznavne in posebne. To je ‘moja zgodba’! Zato želimo, da nam jo predstavijo, toda ne z besedami, temveč z jedmi,” pojasnjuje selektor Tedna restavracij Uroš Mencinger.

Tako kot prejšnja leta je tudi v letošnjem letu pokrovitelj Tedna restavracij Slovenska turistična organizacija (STO), ki akcijo promovira tudi v tujini.

“Posebej me veseli, da spomladanski Teden restavracij prihaja v času, ko lahko v okusih slovenske gastronomije ponovno uživamo brez omejitev, še vedno pa z vso skrbjo za zagotavljanje varnih in zelenih doživetij. Varna doživetja v slovenskem gostinstvu in turizmu zagotavljamo s standardi in znakom Green&Safe, trajnost pa udejanjamo s številnimi projekti, med drugim znakom Slovenia Green Cuisine in vzpodbudah za izločitev plastike za enkratno uporabo,” so besede v. d. direktorice STO Ilona Stermecki povzeli v podjetju Vivi.

vir: STA, foto: VIVI

Oddaj komentar