Henklovi slovenski družbi v Mariboru sta lani skupaj ustvarili dobrih 77 milijonov evrov prihodkov

Vir: Henkel Slovenija

Henklovi slovenski družbi v Mariboru sta lani skupaj ustvarili dobrih 77 milijonov evrov prihodkov in okoli 3,8 milijona evrov čistega dobička. Tako v proizvodnem podjetju Henkel Maribor kot v prodajnem podjetju Henkel Slovenija so beležili rahlo rast prihodkov, prav tako so v obeh družbah leto končali z dobičkom.

V Henklu Maribor, ki se ukvarja s proizvodnjo kozmetičnih izdelkov in zaposluje okoli 530 ljudi, so lani ustvarili 39,8 milijona evrov prihodkov, 800.000 evrov več kot leto prej.

Večino blaga sicer prodajo znotraj globalnega koncerna, za okoli pol milijona evrov pa tudi na slovenskem trgu. Družba je leto zaključila z nekaj manj kot dvema milijonoma evrov čistega dobička, kar je malenkost manj kot leto prej.

Kot je razvidno iz letnega poročila družbe, je bila v letu 2021 izdelana količina proizvodnje za pet odstotkov manjša kot leto prej, pri čemer je dve tretjini izdelkov še vedno predstavljalo področje proizvodnje sredstev za nego in oblikovanja las, nekaj manj kot petino izdelki za nego telesa, devet odstotkov izdelki za nego ustne votline, preostanek pa izdelki za nego kože.

Podjetje, ki ga vodi Christof Vollstedt, je bilo lani kljub zahtevnemu poslovnemu in nestabilnemu tržnemu okolju zaradi nadaljevanja pandemije uspešno, saj jim je uspelo doseči načrtovane rezultate. Leto so zaključili z 2,3 milijona evrov čistega dobička, kar je 350.000 evrov več kot leto prej.

V Henklu Slovenija, ki se z okoli 30 zaposlenimi ukvarja s prodajo kozmetičnih proizvodov, detergentov in lepil izven koncerna v Sloveniji ter distributerjem v Makedoniji, Kosovu in Črni gori, so leto 2021 končali z dobrimi 44 milijoni evrov prihodkov, kar je skoraj dva milijona evrov več kot leto prej.

Prvi mož omenjene družbe Željko Smodlaka je v letnem poročilu zapisal, da so kljub zelo zahtevnim razmeram na trgu v skladu z načrti povečali raven prihodkov, k doseženemu rezultatu pa so s svojimi močnimi blagovnimi znamkami in uspešnim uvajanjem inovativnih blagovnih znamk na tržišče prispevali vsi trije poslovni segmenti – kozmetika, lepila in tehnologije ter pralna sredstva in čistila.

Na domačem trgu je družba lani ustvarila več kot 37 milijonov evrov prihodkov, skoraj milijon in pol več kot leto prej, medtem ko je bila prodaja izdelkov in storitev v ostalih državah regije višja za skoraj pol milijona evrov.

Rast prodaje pripisujejo predvsem povečevanju povpraševanja po industrijskih izdelkih s strani družb, ki njihove proizvode uporabljajo kot surovine v svojem proizvodnem procesu, predvsem v okviru divizije lepil, prav tako pa na prodajo dobro vpliva tudi izboljševanju kupne moči končnih kupcev.

Ker dinamika razvoja pandemije vpliva na svetovno gospodarstvo, po mnenju Smodlake zanesljiva in realna ocena poslovanja družbe v prihodnosti ni mogoča.

“Henkel se v vseh enotah odziva na krizo, ki jo je povzročila pandemija, kljub temu pa trenutno ni mogoče dovolj zanesljivo napovedati, v kakšnem obdobju in v kolikšni meri se bomo soočili z njenimi nadaljnjimi vplivi in v kolikšni meri jih lahko uskladimo s protiukrepi,” dodajajo v podjetju, ki je lani pridelalo dobrega 1,8 milijona evrov čistega dobička, skoraj pol milijona evrov manj kot leto prej.

vir: sta

Oddaj komentar