Na Rdečem križu odgovarjajo na očitke o raztrganih rabljenih oblačil in obutve

Na nas se je pred dnevi obrnila bralka, ki je obiskala Rdeči Križ Maribor. Dejala nam je, da je ponižana, saj so otroci dobili rabljena, neohranjena oblačila in obutev. Priznala je, da stvari na licu mesta ni pregledala, to je storila šele, ko se je vrnila domov. Na Rdečem križu odgovarjajo…

“Za hčerko so mi dali zimske škornje, sedaj spomladi. Prihodnjo zimo ji zagotovo več ne bodo prav, hkrati pa se vidi obraba. Še slabše je stanje tenisk, ki so jih podarili mojemu sinu. Mislim, da so fotografije dovolj zgovorne,” nam je dejala prosilka pomoči.

“Se lahko zgodi, da med uporabne rabljene izdelke zaide tudi tak, ki je neuporaben”

V zvezi z dogodkom, smo se že obrnili na Rdeči križ Maribor, jih seznanili z očitki naše bralke in jih prosili za njihov komentar. Metod Dolinšek, sekretar Rdečega Križa Slovenije – OZ Maribor nam je dejal, da materialno pomoč v oblačilih, obutvi in opremi, izvajajo z rabljenimi izdelki, ki jih prejmemo od donatorjev: “Naši sodelavci vse prejeto pregledajo in sortirajo, vendar se lahko zgodi, da med uporabne rabljene izdelke zaide tudi tak, ki je neuporaben.”

Izdelek lahko vrnejo in dobijo drugega

Praksa uporabnikov je, da ob klicu povedo, kaj potrebujejo, pove Dolinšek in doda, da sodelavci nato želeno pripravijo glede na razpoložljivo zalogo in paket izročijo uporabniku: “V kolikor se zgodi, da vsebina v paketu ni ustrezna/primerna, lahko tovrstni izdelek prinesejo nazaj in jim zagotovimo drug izdelek, v kolikor ga imamo.”

Vsa prejeta pomoč najmanj 72 ur v izolaciji

Trenutno samostojna izbira izdelkov za humanitarno pomoč, ki je bila v praksi v preteklosti, ni dovoljena. Dolinšek poudarja, da glede prejete pomoči s strani donatorjev veljajo stroga pravila za preprečevanje morebitne okužbe: “tako gre vsa prejeta materialna pomoč najprej za najmanj 72 ur v izolacijo, šele zatem pa se prejeto sortira in da na razpolago prosilcem.”

Potrdil je, da so prejeli telefonski klic s strani pritožnice, a niso prejeli nobene informacije v smislu pisne pritožbe, ki bi jo lahko celovito obravnavali: “Praksa je tudi, da se prosilci s svojimi pritožbami obrnejo na nas in mi pritožbe skušamo rešiti oziroma uvesti morebitne ukrepe za odpravo napak. “

Oddaj komentar