Francozi si lastijo svečinski srček

Vsem Slovencem dobro poznano srce med vinogradi v Svečini, ki je tudi eden najbolj prepoznavnih znakov Štajerske je po po novem pristal v tudi enem izmed turističnih vodnikov Strasbourga oziroma Alzaške vinske ceste v Franciji. Na ta način so si prisvojili prepoznaven simbol Svečine,ter ga preslikali kar med francoske vinograde. Eno izmed področij omenjene Alzaške vinske ceste se sicer imenuje Srce Alzacije, a so očitno za njegovo promocijo potrebovali dober motiv, ki pa so ga našli v svečinskem srcu (čku).

Vir: Facebook Janja Viher

Več kot očitno gre za neavtorizirano kopiranje kreativnega dela, ki pomeni turistično atrakcijo kraja, Štajerske in regije. Na Facebook strani Srce med vinogradi v Svečini, so zadevo označili kot “nesramnost brez primere… srčno upamo, da nam kdo pomaga ukrepati!”

Vir: Facebook Srce med vinogradi v Svečini

Janja Viher, nekdanja direktorica Zavoda za turizem Maribor – Pohorje, je na svojem osebnem Facebook profilu zgodbo komentirala kot zaskrbljena Kungočanka. Zapisala je, da gre “za zlorabo srca med vinogradi”. Prav tako je potezo na facebooku komentiral mariborski mestni viničar Stane Kocutar. “Zlahka jim lahko pošljemo v vednost original in izrazimo sočutje ob pomanjkanju domišljije … mimogrede … zadeva zanesjivo ni stvar alzaških vinogradnikov in vinarjev, ampak marketinške hiše, ki je tem istim svojo ukradeno storitev lepo zakasirala … že videno …zanesljivo ni stvar alzaških vinogradnikov in vinarjev, ampak marketinške hiše, ki je prav njim svojo ukradeno storitev tudi zaračunala,” je zapisal.

Komentar Staneta Kocutarja, mestnega viničarja na FB

Na Zavodu za turizem Mariboru-Pohorje so že ukrepali

Direktorica Doris Urbančič Windisch je pojasnila, da so to sprejeli na dva načina. „Če gledamo na to, da tujina to blagovno znamko prepoznava kot možnost trženja vinske destinacije, je to morda priložnost. Je pa skoraj nerazumljivo, da se nekdo v tujini tega na takšen način posluži. Klicali smo v Francijo in so se že opravičili. Zagotovili so, da bodo umaknili material iz vseh njihovih promocij, a smo povedali, da to ni dovolj. Pisno opravičilo in zagotovilo od njih dobimo v ponedeljek. Pisali pa smo tudi odgovorni osebi na Slovenski turistični organizaciji, saj oni to znamko promovirajo po tujini, z ato nas zanima kako je ta srček dejansko zaščiten,“ je povedala U. Windischeva. Zatrdila je, da se bodo situacije lotili na pozitivni način v izogib morebitnim tožbam. „Francoze bomo povabili na ogled originala in vsekakor se bomo skušali povezati v promociji naše ponudbe pri njih, da popravimo storjeno škodo in skušami zgodbi dodati srečen konec.“

Kako se bo stvar razpletla še ni znano.

V videu si oglejte to srčasto lepo Štajerske.

Oddaj komentar