Že 37. Triglav generacija v Planico

V Zavarovalnici Triglav skoke v Planici, enega največjih športnih praznikov, podpirajo že skoraj pol stoletja. Že več kot tri desetletja pa ta zimski dogodek soustvarjajo tudi z otroci. Tudi letos bodo ogled poletov omogočili več kot 3 tisoč otrokom. 

V dolino pod Poncami je zavarovalnica Triglav v teh letih odpeljala že okoli 90 tisoč otrok. V sodelovanju z največjimi slovenskimi športniki pa želijo otroke in druge navijače navdušiti tudi nad zdravim načinom življenja.

Planica 2016; FOTO: Zavarovalnica Triglav
Planica 2016; FOTO: Zavarovalnica Triglav

Ogled kvalifikacijskih nastopov v Planici bo zavarovalnica Triglav tudi letos omogočila več kot 3.500 otrokom in njihovim spremljevalcem ter 12 velikim družinam. Ta četrtek, 23. marca, bo tako že 37. generacija otrok doživela ta velik športni dogodek v Planici.

Mobilna prihodnost skokov v Planici

Smučarski skoki so že od nekdaj slovenski nacionalni šport, ki uživa pozornost gledalcev širom države. Zavarovalnica Triglav je zato pred letošnjo Planico razvila novo mobilno aplikacijo, namenjeno napovedovanju skokov. Namen aplikacije Triglav Rekord je omogočiti še bolj zabavno doživljanje športnega dogodka in med gledalce vnesti še več povezanosti s smučarskimi skoki. Ljubitelji športa bodo tako z novo aplikacijo dobili moč, da na varen način postanejo del napete tekme ter kar med prenosom tekme v živo tekmujejo v poznavanju smučarskih skokov. Aplikacija je na voljo za mobilne naprave z operacijskim sistemom Android in iOS.

Planica 2016; FOTO: Zavarovalnica Triglav
Planica 2016; FOTO: Zavarovalnica Triglav

»V Zavarovalnici Triglav verjamemo v slovenske športne junake. Že skoraj pol stoletja smo zvesti skokom v Planici. Tokrat bomo gledalcem z mobilno aplikacijo Triglav Rekord omogočili, da podporo skakalcem izrazijo še na prav poseben način. Uporabniki bodo tako lahko kar iz udobnega domačega naslanjača v živo tekmovali v napovedi dolžin posameznih skokov in posebnih dosežkov,« je povedala Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing v Zavarovalnici Triglav, in dodala: »Verjamemo, da bodo najboljše rezultate napovedali prav našim skakalcem

Skakalci športni duh širijo med najmlajše

Četrtkov dan v Planici bo tako že tradicionalno namenjen otrokom, ki bodo ob ogledu tekmovanja na vrhunski svetovni ravni preživeli še nepozaben dan v družbi vrstnikov, naravi in ob nastopu priljubljenih glasbenikov (tokrat bo to Zlatko). V Zavarovalnici Triglav želijo s podporo športnikov in športnih dogodkov povečati tudi zavedanje o zdravem načinu življenja med mladimi.

»Vesel sem, da bom prvič kot tekmovalec del spektakla v Planici – ko bodo zame in za moje so-skakalce navijali mladi športni navdušenci, ki jih bo tudi letos v dolino pod Poncami pripeljala Zavarovalnica Triglav. Prav tisti, ki verjamejo v nas, so namreč del naših uspehov. Upam, da bomo vsem mladim in mladim po duši, ki bodo z nami na finalu v Planici, z dolgimi poleti dali zagon tudi za doseganje njihovih ciljev,« je ob tej priložnosti razložil Domen Prevc.

Planica 2016; FOTO: Zavarovalnica Triglav
Planica 2016; FOTO: Zavarovalnica Triglav

Zavod Vse bo v redu, ki ga je Zavarovalnica Triglav ustanovila z namenom družbeno odgovornih aktivnosti, bo letos že drugič zapored v Planico popeljal tudi vseslovensko akcijo 40 dni brez alkohola. Obiskovalce legendarnega praznika pod Poncami bodo tako v sodelovanju z Valom 202 pozvali k zmernemu pitju oziroma odrekanju alkoholu in jim ponudili prostovoljno uporabo alkotestov.

Oddaj komentar