ZD Adolfa Drolca s kratkimi navodili za lažje naročanje

Slika je simbolična. Vir: Pixabay

Pacienti se pri naročanju in vzpostavitvi kontakta z ambulanto izbranega osebnega zdravnika zaradi ukrepov za zajezitev širjenja okužb epidemije koronavirusa srečujejo s številnimi težavami. V Zdravstvenem domu Adolfa Drolca so iz tega razloga izdelali kratka navodila v pomoč  pacientom.

Tako bodo pacienti lahko na najhitrejši in najlažji način vzpostavili  kontakt in dobili ustrezno zdravniško obravnavo. V prvem koraku naj če le imajo to možnost, preverijo delovni čas ambulante in urnik naročanja na domači strani ZD Maribor. Takrat so namreč medicinske sestre dosegljive za telefonsko naročanje. “Vsaka naša ambulanta ima objavljen urnik delovanja  naročanja, saj je v tem času ostalo delo razporejeno tako, da lahko večino tega časa porabijo za kontakt s pacienti,” so sporočili iz ZD Adolfa Drolca. Po preverjanju urnika se lahko vzpostavi telefonski kontakt z ambulanto. “Ker so telefonske linije zaradi povečanega števila klicev preobremenjene in je pogosto težko vzpostaviti zvezo z ambulanto, svetujemo, da če le imajo možnost, napišejo elektronsko sporočilo,” so še dodali.Odgovor bodo prejeli najkasneje v dveh delovnih dnevih. Z željo izboljšati dosegljivost naših ambulant, so ponovno vzpostavili Klicno točko, kamor pacienti pokličejo v primeru, da na 5 zaporednih telefonskih klicev s strani ambulante ni odziva. Klicna točka deluje med 7. in 15. uro na telefonski številki 02 22 86 200. Ko je zveza vzpostavljena naj klicoči izberejo številko 1. Ko bo zveza z osebo v klicnem centru vzpostavljena, bodo prejeli vsa nadaljnja navodila, lahko pa bodo tudi predali morebitna naročila za želeno obravnavo. “Štiri mesece časa delujočo klicno točko smo pred dobrim tednom morali ukiniti zaradi nezmožnosti financiranja te dodatne storitve, saj je ZZZS znižal plačilo avansov v višini 12,5 % kar za naš zavod pomeni cca. 120.000,00 EUR mesečno oziroma plačo 60 zaposlenim.” so še dodali.

Vir: ZD Adolfa Drolca

Oddaj komentar