Varnostniki pogosto deležni slabe volje strank, ki svojo nezadovoljstvo stresajo nad njimi

V času epidemije se je zelo spremenilo tudi delo varnostnega osebja. Če nekoč varnostnikov skorajda ni bilo opaziti, ker so svoje naloge varovanja ljudi in premoženja opravljali kar se da diskretno, zdaj stojijo na vseh glavnih vstopnih mestih.

“Nezadovoljstvo nad ukrepi pogosto stresajo nad njimi”

Predvsem je njihova naloga zagotavljanje izvajanja ukrepov za zajezitev širjenja okužb, torej omejevanje števila oseb v zaprtih prostorih, štetje obiskovalcev, zagotavljanje
pravilne uporabe zaščitnih mask in razkuževanja rok.

“Pri svojem družbeno odgovornem delu pa so varnostniki deležni nemalo slabe volje strank,
ki svoje splošno nezadovoljstvo nad ukrepi pogosto stresajo nad njimi, saj so prvi, ki jih srečajo ob vstopu v trgovino,” nam pojasnijo v Sintalu in dodajo, da so varnostniki na takšnih delovnih mestih izpostavljeni rizičnim kontaktom.

Skoraj polovica več primerov, ko je bila stranka tako agresivna, da je moral izvajati ukrepe

Povprašali smo jih, ali so se za pomoč pogosto primorani obrniti na policijo. “Statistika v primerjavi s preteklim letom beleži skoraj polovico več primerov, ko je bila stranka v postopku varnostnika tako agresivna, da je ta zoper njo moral izvajati ukrepe iz 45. člena ZZasV-1,” povedo in dodajo, da varnostniki kljub vsemu napisanemu, vestno in dosledno opravljajo zadane naloge in zahteve.

“Po pojasnitvi okoliščin nezadovoljnim strankam večina razume zahtevnost našega dela v novih okoliščinah, v katerih se vsi še učimo in prilagajamo razmeram,” nam ob koncu pove direktor Sintala Maribor Vlado Karažinec.

Oddaj komentar