Tik pred vrati največja marketinška konferenca na Štajerskem

Vir: EPF UM

Največja marketinška konferenca na Štajerskem – Marketinški semafor bo 8.novembra ponovno odprla svoja vrata na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru. Zelena luč znanju pa bo tokrat osvetlila osrednjo temo konference – Zgodbe uspešnih blagovnih znamk. Vstop na konferenco je brezplačen za vse udeležence.
Dogodek organizira Klub za marketing EPF v sodelovanju s Katedro za marketing Ekonomsko-poslovne fakultete.

Na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru, v predavalnici PA bo 8.11.2022 potekala 15. študentska marketinška konferenca – Marketinški semafor s pričetkom ob 8.45. Udeleženci boste priča celodnevnemu dogodku, na katerem boste lahko slišali pet sklopov predavanj z renomiranimi govorci in pomembnimi osebami na področju marketinga in managementa.

Dogodek bo otvorila Mojca Pesendorfer, vodja marketinga znamke Argeta, ki bo predstavila blagovno znamko Argeta. Po zaključenem prvem predavanju in zajtrku, bo svoje široko znanje na področju marketinga delil tudi Mitja Tuškej, ki je pridobil naziv “Oglaševalska osebnost leta 2022”. Naslednje predavanje bo vodila direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak, ki bo predstavila znamko I Feel Slovenija in pojasnila pomen destinacijske znamke za privlačnost destinacije. Eden izmed govorcev bo tudi Jure Bračko, direktor marketinga in komuniciranja Nove KBM, ki bo predstavil pot do najmočnejše blagovne znamke v bančnem sektorju. Dogodek se bo sklenil z okroglo mizo vinarjev, kjer bodo sodelovali Vinag, Joannes Protner Wines in Klet na Bregi.

Oddaj komentar