Naj vas nakupovalni praznik ne zavede v nakupe nepomembnih stvari

FOTO: Pixabay.com

Koronska kriza spreminja nakupovalne navade in tako bo od prejšnjih let pomembno drugačen tudi letošnji nakupovalni praznik, črni petek. Vse več Slovencev, od najstarejših do najmlajših, nakupuje prek spleta, opažajo trgovci. A potrošniki bodo, gledano v celoti, vseeno zapravili manj kot v preteklih letih

Danes obeležujemo t.i. črni petek (Black Friday), tradicionalno dan velikih popustov v fizičnih trgovinah, ki se je k nam v zadnjih letih razširil iz ZDA. Gre za dan, ki v Ameriki sledi zahvalnemu dnevu in pomeni začetek sezone prazničnih nakupov. Sledil mu bo še spletni ponedeljek (Cyber Monday), ki pa je izvorno veljal kot dan popustov na spletu. Letos so sicer pri nas zaradi epidemije covida-19 fizične trgovine z redkimi izjemami zaprte, zato se potrošniki obračajo k spletnim trgovcem.

Pa so v cene tudi v resnici najnižje?

Pa so v tem času cene tudi v resnici najnižje? V britanski potrošniški organizaciji Which so ugotovili, da 60% cen, ki jih trgovci ponujajo v okviru razprodaj na Črni petek, ni najnižjih v celem letu. V približno polovici primerov so bile cene v okviru decembrskih spletnih razprodaj namreč še nižje.

Čeprav so nekatere ponudbe v okviru razprodaj na Črni petek res ugodne, niso vse tako dobre kot se zdi na prvi pogled. Naj vas v petek ne zagrabi nakupovalna mrzlica, pomembno je, da se na spletne razprodaje dobro pripravite, opozarjajo na Zvezi potrošnikov Slovenije.

Oddaj komentar