Mariborski hoteli med prazniki polni

Habakuk; FOTO: booking.com

Mariborski hoteli so bili v času božično-novoletnih praznikov večinoma polni, predvsem tisti večji, s katerimi upravljajo Terme Maribor. Enako pa velja tudi za ta konec tedna, ko bo štajerska prestolnica gostila žensko tekmo svetovnega pokala v alpskem smučanju. V času Zlate lisice ima največji ponudnik kakšno sobo na voljo le še v središču Maribora.

Vodja prodaje v Termah Maribor Anita Ačko pravi, da so bili v času praznikov povsem zasedeni, kar velja tako za mestna hotela Piramida in Orel kot tudi za hotela Habakuk in Arena por ter Bellevue na Pohorju. V tem času so zabeležili okoli 3100 gostov, med njimi največ Rusov, Ukrajincev, Hrvatov in Srbov, pa tudi gostov iz Črne gore, Bosne in Hercegovine ter sosednjih držav.

Ačkova pravi, da jim dobro kaže tudi v naslednji tednih, predvsem po zaslugi zimskih počitnic na Hrvaškem in v Srbiji. Ta konec tedna pa so njihove zmogljivosti dodatno napolnili tudi obiskovalci in udeleženci Zlate lisice.

51. Zlata lisica
51. Zlata lisica

Zlata lisica je za nas zelo pomembna, tako z vidika promocije destinacije Maribora in Pohorja kot tudi z vidika organizacije športnih dogodkov, kjer ima Maribor izredne potenciale,” je povedala. Ta trenutek je tako nekaj sob za konec tedna prostih le še v obeh mestnih hotelih, v ostalih pa so vse zmogljivosti že zapolnili.

Manji ponudniki s 50 odsotno zasedenostjo

Kot so pojasnili v Zavodu za turizem Maribor Pohorje, so bili manjši ponudniki med prazniki v povprečju zasedeni okoli 50-odstotno, s tem pa je bila zasedenost nočitvenih zmogljivosti primerljiva lanskoletni. Veliko povpraševanja po posteljah je bilo po njihovih podatkih tudi ta konec tedna, ko bo na Pohorju smučarska tekma.

Zlata lisica s svojo prepoznavnostjo na dan obeh dogodkov v ciljno areno privabi tudi okrog 20.000 enodnevnih obiskovalcev. Glede na letošnjo odlično formo Ilke Štuhec ter napovedano slovo Tine Maze pričakujemo teh obiskovalcev še več,” je povedala Tanja Srečkovič Bolšec iz mariborskega zavoda za turizem.

Kot je dodala, lahko iz teh številk z gotovostjo trdijo, da prireditev zagotovo povečuje prepoznavnost destinacije in se tako širšemu krogu ljudi predstavlja kot športna destinacija. Tekma je ob tem zelo pomembna tudi, ker prinaša ugodne rezultate za mesto, tako v potrošnji kot v splošnem razpoloženju mesta.

VIR: lokalec.si

Oddaj komentar