Koliko je davkoplačevalce stal film Mitja Okorna o covidu-19?

Slika je simbolična. Vir: Pixabay.com

Svetovno znanega režiserja Mitjo Okorna so na Vladi RS povabili k sodelovanju v okviru kampanje s sloganom »Nalezimo se dobrih navad – cepimo se«.

Okorn v filmu odstira osebne zgodbe posameznikov, ki so preboleli covid-19 in še vedno čutijo posledice dolgotrajne bolezni, so sporočili iz Ukoma in dodali: “Morda bi bila lahko katera izmed teh zgodb tudi vaša ali pa zgodba vaših staršev, sorodnikov, znancev, prodajalca sadja v soseski ali mimoidočega na cesti. Čeprav številke zelo zgovorno kažejo, da gorijo vsi rdeči alarmi, pa se posameznika velikokrat ne dotaknejo, dokler ni sam soočen z boleznijo, morda celo s hudim potekom in dolgim zdravljenjem. Zato želimo, da bi se gledalci skozi resnične zgodbe posameznikov seznanili s posledicami prebolevanja covida ter da bi jih na ta način spodbudili k razmisleku o lastnem vedenju in ravnanju.”

Podjetje Mitje Okorna prejelo 39.500 evrov

Pri projektu sta sodelovali še NIJZ in ministrstvo za zdravje. Z Ukoma so za Slovenske novice sporočili, da je projekt dokumentarnega filma Mitje Okorna davkoplačevalce stal okoli 173.500 evrov bruto.

Podjetje Okorna je za kreativno izvedbo projekta, idejo, scenarij in režijo (Mitja Okorn) ter montažo (Jan Belcl) dveh daljših in šest krajših informativnih videofilmov slovenskem jeziku o cepljenju proti bolezni covid-19 prejelo 39.500 evrov.

Medtem ko je Okorn poskrbel za scenarij, režijo in idejo, pa je podjetje SEM, Sebastjana Oblaka prejelo 49.555 evrov za organizacijo, logistiko in izvedba celotnega projekta od pred produkcije, snemanja in post produkcije (razen montaže) dveh daljših in šest krajših informativnih video filmov in odkup glasbenih pravic avtorja Jima Guthrieja.

Šest tisoč evrov je država nakazala tudi poljskemu podjetju NAU Michal Turnau za strošek za izdelavo glasbene podlage za dokumentarni film Covid-19: Glasbeni aranžma in glasbena produkcija za glasbeno podlago poljskega skladatelja Lukasza Targosza.

Zajeten kupček denarja tudi medijskim hišam

Okorn zadnja leta biva na Poljskem, kjer je, kot kaže, spoznal ljudi, s katerimi sodeluje pri ustvarjanju filmov. Slabih 80 tisoč evrov pa so si po poročanju Slovenskih novic, razdelile štiri medijske hiše za predvajanje 30 sekundnih informativnih video filmov o cepljenju proti Covid-19.

Oddaj komentar