Tisti, ki imajo pri Novi KBM urejene t.i. trajnike (za plačevanje položnic ipd.) so danes ostali brez denarja na svojem transakcijskem računu. “Zgodila se je tehnična napaka, ki jo pravkar rešujemo“, je pojasnila Petra Shirley iz službe za odnosi z javnostmi.
Marsikdo je ob današnjem pregledu stanja na svojem računu malodane obnemel: denar je “izginil”, znašli so se v minusu do zadnjega možnega limita. V nekaterih primerih to pomeni do stanja 0,00 evrov, v drugih pa tudi do tri ali štirimestne številke minusa.
Napačne direktne bremenitve
Do tehničnih težav na Novi KBM je prišlo pri obdelavi SEPA direktnih bremenitev oz. trajnikov, ki se izvajajo na današnji dan, “zaradi česar se nekaterim strankam ne prikazuje dejansko stanje na transakcijskem računu. Težave banka že odpravlja in jih bo rešila v najkrajšem možnem času“, so sporočili iz Nove KBM ter dodali, da sredstva strank ostajajo varna.
Reševanje zmede
“Za morebitne nevšečnosti se strankam opravičujemo,” so še zapisali na Novi KBM ter dodali, da bodo stranke obveščali prek nabiralnika spletne banke ter prek njihove spletne strani. Za dodatne informacije pa se lahko stranke obrnejo na svoje skrbnike oziroma bančnike v poslovalnicah ali pokličejo na brezplačno telefonsko številko 080 17 70.