V letu 2020 prejeli 514.653 klicev na številko 112

Operativno-komunikacijske naloge opazovanja, obveščanje in alarmiranja opravljajo 24 ur na dan, neprekinjeno 365 dni v letu Center za obveščanje RS (CORS) in 13 Regijskih centrov za obveščanje (ReCO), ki se odzivajo na klic v sili 112. Z delovanjem ReCO so vsem državljanom zagotovljeni dostopnost nujne medicinske pomoči, hitro aktiviranje reševalcev, predvsem gasilcev, ter ustrezno odzivanje različnih reševalnih služb ob naravnih in drugih nesrečah.

Število klicev se je povečalo

V 13 ReCO so leta 2020, kot so zapisali v sporočilu za javnost na straneh Vlade RS, po zadnjih nerevidiranih podatkih prejeli 514.653 telefonskih klicev na pomoč (klicev na številko 112), kar je povprečno preko 1.410 klicev na dan. Glede na leto 2019 je bilo klicev več za 3,24%.


Število klicev na številko 112 po Regijskih centrih za obveščanje in po vrstnem redu: Ljubljana (129.579), Maribor (61.833), Celje (62.142), Kranj (46.847), Koper (38.257), Postojna (26.013), Novo mesto (25.809), Nova Gorica (25.269), Brežice (23.055), Murska Sobota (22.587), Trbovlje (19.872). Ptuj (19.692), Slovenj Gradec (13.698).

Večina klicev na 112 pomeni aktiviranje predvidenih reševalnih enot in intervencijo

Tudi leta 2020 so ljudje največkrat, več kot 142.522-krat klicali, ker so potrebovali nujno medicinsko pomoč. V takšnih primerih operater v regijskem centru za obveščanje preveže klic v najbližji center za nujno medicinsko pomoč. Podatke, koliko klicem za nujno medicinsko pomoč je sledila intervencija, imajo centri za nujno medicinsko pomoč, ki tudi odločajo o nujnosti in vrsti intervencije. Poleg tega so operaterji opravili tudi 12.815 klicev na policijo, 19.096 na gasilce in 88.249 na druge službe zaščite in reševanja.

Operaterji so se na 90 odstotkov klicev odzvali v 5,53 sekunde. V 90 odstotkih vseh klicev je pogovor trajal manj kot 81,13 sekunde, največ pa je trajal pogovor okoli 125 sekund.

Oddaj komentar