Startup leta 2017 je Viar

Startup leta 2017 Marko Munda, podjetje VIAR

Nocoj so v Mariboru, v okviru konference Podim, razglasili Startup leta 2017. Med šestimi finalisti je naziv Startup leta 2017 dobilo podjetje Viar.

Med finaliste že 10. tradicionalnega izbora Startup leta se je uvrstilo šest startup podjetij, in sicer: AgiliCity, Optibar, Potenza Innova, 45HC, Fastcast in Viar. Slednji so morali prepričati komisijo v Ljubljani poskusili prepričati, da s svojimi dosežki izstopajo iz povprečja nove generacije inovativnih slovenskih podjetnikov in si zaradi tega zaslužijo naziv Startup leta 2017.

Preden so podali končne ocene letošnjim finalistom izbora Startup leta, so si člani komisije vzeli čas za razpravo o predstavitvah. Razprava je potekala o disruptivnosti posameznih rešitev, o velikosti trgov in poslovnih modelih, člani komisije so tudi izpostavili določene nevarnosti, s katerimi se lahko soočijo startupi.

Med šestimi startupi je po ocenjevanih področjih pokazal največ in si prislužil naziv Startup leta 2017 podjetje Viar, ki je za nagrado prejelo osebno svetovanje partnerja elitnega ameriškega pospeševalnika 500 startups Marvina Liao-a ter ‘all-inclusive’ paket Pioneers Festivala na Dunaju.

Kateri problem rešuje VIAR?

Ljudje v večmilijardnih industrijah kot so učitelji, novinarji, coachi v korporacijah, v tehnologiji virtualne resničnosti vidijo izjemen potencial in bi jo želeli pri svojem delu tudi uporabljati, vendar pa je za 98% teh ustvarjanje interaktivnih VR vsebin enostavno preveč zapleteno.

Spletna platforma VIAR 360 ta proces znatno poenostavi, saj je najbolj intuitivna spletna platformaza ustvarjanje vsebin, ki uporabnikom omogoča, da s pomočjo 360-stopinjskih fotografij in video posnetkov v krajšem času ter z manj truda in brez znanja programiranja ustvarijo privlačne zgodbe v virtualni resničnosti.

V podjetju Viar so razvili virtualno platformo za 360 – stopinjske medije v katerih so postavili interaktivne točke. “Zato, da lahko uporabnik, ki jih gleda, s temi mediji dvostransko sodeluje in dobi kakšne informacije. S tem tudi omogočamo, da se poveže več medij skupaj, s prehodi med njimi, lahko pa se dodajo notri tudi informacijske točke, videji, slike, zato, da lahko izpopolni te medije. uporablja pa se tudi za izobraževanja, kot recimo, če želi kakšna tovarna izobrazit svoj kader, lahko z našo platformo obrazloži enkrat, in ker je to potem posneto večkrat predvaja,” je povedal Marko Munda iz Startup podjetja Viar. K temu pa je dodal, da se je ideja porodila pred štirimi leti, aktivno pa “smo na njej delali 3 leta,” je še dejal Munda.

V podjetju Viar so razvili virtualno platformo za 360 – stopinjske medije v katerih so postavili interaktivne točke. “Zato, da lahko uporabnik, ki jih gleda s temi mediji dvostransko sodeluje dobi kakšne informacije. S tem tudi omogočamo, da se poveže več medij skupaj, s prehodi med njimi, lahko pa se dodajo notri tudi informacijske točke, videe, slike, zato, da lahko izpopolni te medije. uporablja pa se tudi za izobraževanja, kot recimo, če želi kakšna tovarna izobrazit svoj kader, lahko z našo platformo obrazloži enkrat, in ker je to potem posneto večkrat predvaja,” je povedal Marko Munda iz Startup podjetja Viar. K temu pa je dodal, da se je ideja porodila pred štirimi leti, aktivno pa “smo na njej delali 3 leta,” je še dejal Munda.

 

Oddaj komentar