S kampanjo “Moji odpadki, moja skrb” do čistejšega mesta

V drugi polovici septembra bo javno podjetje Snaga, v sodelovanju z Mestno občino Maribor in Medobčinskim inšpektoratom izvedlo kampanjo “Moji odpadki, moja skrb”, v katero bodo vključili vse mestne četrti in krajevne skupnosti, kot tudi vzgojno – izobraževalne institucije. Akcijo bodo izvedli vsled povečanega števila primerov nepravilnega odlaganja odpadkov na ekoloških otokih in uspešno izvedene akcije poostrenega nadzora. 

S tovrstnimi akcijami nameravajo tudi v prihodnje opozarjati na neodgovorno ravnanje z odpadki, predvsem tistimi, ki se pojavljajo na ekoloških otokih, pa na njih ne sodijo. V kampanji “Moji odpadki, moja skrb” bodo vključili vse mestne četrti in krajevne skupnosti, ki bodo tudi v akciji “Ločujem, se ne zmrdujem” do aprila prihodnje leto tekmovale v urejenosti ekoloških otokov.

Ekološki otok

Tako bodo v vsaki mestni četrti in krajevni skupnosti izvedli poostrene nadzore ločevanja odpadkov na ekoloških otokih. Ozaveščevalni teden, ki bo namenjen prebivalcem posamezne mestne četrti oziroma krajevne skupnosti, v okviru akcije NOoč ima čisto moč pa se bodo na ekoloških otokih lotili tudi nočnih nadzorov.

V kampanji tudi vzgojno – izobraževalne institucije

K sodelovanju želimo pritegniti tudi vzgojno-izobraževalne institucije, v katerih vsako leto potekajo programi odgovornega ravnanja z odpadki, ki jih pripravlja naše podjetje.
Cilj kampanje Moji odpadki, moja skrb je čisto in urejeno mesto, katerega prebivalci se
zavedajo, da z neodgovornim ravnanjem z odpadki v prvi vrsti škodijo predvsem sebi. Z
združevanjem ozaveščanja in kaznovalne politike želimo na svetovni dan Zemlje prihodnje leto razglasiti najbolj urejeno mestno četrt ali krajevno skupnost, v zavest prebivalcev našega mesta pa usidrati vzorce ravnanja z odpadki, ki nam bodo omogočili bivanje v čistem in urejenem mestu,” so sporočili iz Snage.

Z novim letom pomembna sprememba

V prihodnjem letu bodo v Snagi pričeli uvajati pomembno spremembo. Odpadno embalažo, ki jo zdaj zbirajo na ekoloških otokih, bodo začeli zbirati neposredno iz gospodinjstev, kar bo vplivalo na frekvence in dneve odvozov. Kampanja “Moji odpadki, moja skrb” pa tako ne bo samo ozaveščala, ampak tudi omogočala občanom, da kadar koli bodo informacije potrebovali, jim bo na voljo dovolj kanalov, ki bodo informacije zagotavljali.

S kampanjo do zavedanja prebivalcev mesta 

Cilj kampanje je čisto in urejeno mesto, katerega prebivalci se zavedajo, da z neodgovornim ravnanjem z odpadki v prvi vrsti škodijo predvsem sebi. Z združevanjem ozaveščanja in kaznovalne politike pa želijo na Svetovni dan Zemlje prihodnje leto (22. april” razglasiti najbolj urejeno mestno četrt in krajevno skupnost. V zavest prebivalcev mesta pa želijo tako usidrati vzorce ravnanja z odpadki, ki bodo omogočili bivanje v čistem in urejenem mestu.

 

Oddaj komentar