Odziv Pošte Slovenije na zapiranje poslovalnic v Mariboru

Na Pošto Slovenije smo naslovili vprašanja katere poštne poslovalnice bodo v Mariboru zaprle vrata in zakaj?

Pojasnili so, da Pošta Slovenije odločitev o zaprtju/preoblikovanju pošte sprejme na podlagi analize prometa in ob upoštevanju relevantnih dejavnikov, kot so organizacijska oblika, velikost pošte, specifične funkcije, ki jih opravlja ter števila gospodinjstev, ki jih pokriva. Zaradi visoke koncentracije pošt oz. kontaktnih točk v nekaterih mestnih središčih prilagajajo predvsem število in vrsto teh kontaktnih točk, seveda ob upoštevanju razumnih potreb uporabnikov. Pošta Slovenije v vsakem primeru, ne glede na zaprtje/preoblikovanje pošte, še vedno zagotavlja poštne storitve prebivalcem na teh območjih, kot jih določata zakon in splošni akt.

Poslušali najti ponudnika za prevzem

“Glede pošte na Trgu revolucije pojasnjujemo, da smo že poskušali najti potencialnega ponudnika za prevzem t.i. mini pošte na tem naslovu oz. v bližini, ki bi se ukvarjala s sprejemom in izročanjem pošiljk, vendar smo bili neuspešni. Pošta 2109 Maribor bo do vzpostavitve druge organizacijske oblike poslovala kot doslej (in torej ne bo zaprta). Krajani območja pošte 2109 Maribor bodo v hišne predalčnike prejeli tudi obvestilo, da iščemo partnerja za poslovno sodelovanje,” so nam pojasnili na vprašanje o tem, če so izdali preklic zaprtja poslovalnice na Trgu revolucije.

V Mariboru nameravajo zapreti pošto v UKC Maribor (2114 Maribor): “Gre za pošto, ki je bila že v času razglašene epidemije, iz razloga zmanjšanja tveganja okužb z virusom za zaposlene in uporabnike pošte, zaprta.”

Se spreminjajo tudi navade potrošnikov? 

V Pošti Slovenije še hitijo pojasnjevati, da se morajo tudi sami prilagajati spremenjenim okoliščinam poslovanja, saj se zaradi e-substitucije in sodobnih tehnologij, ki bistveno spreminjajo uporabniške navade potrošnikov, tako kot drugi poštni operaterji v EU sooča z velikimi strukturnimi spremembami na trgu poštnih storitev: “Optimizacija in modernizacija poštnega omrežja sta pomembni smernici delovanja in poslovanja tudi vseh ostalih poštnih operaterjev v EU. V zadnjih desetih letih, podobno kot drugi tuji poštni operaterji, beležimo več kot 40-odstotni upad pisemskih pošiljk ter več kot 50-odstotni upad zakonsko določene univerzalne poštne storitve, največji pa je upad plačilnih storitev, ki znaša kar več kot 60 odstotkov. Povečuje se število storitev, ki jih uporabniki opravijo na daljavo, obisk poštnih poslovalnic pa se zmanjšuje. Spremenjenim okoliščinam se prilagajamo tudi tako, da optimiziramo poštno omrežje.”

Razširili mrežo dostopnih točk

V Pošti Slovenije pri dostavi pošiljk sledijo željam in potrebam uporabnikov storitev, še zagotovijo in dodajo: “Kljub temu, da dostava na naslov ostaja prva izbira naslovnikov pošiljk, vse bolj priljubljena postaja uporaba alternativnih možnosti, ki jih razvijamo z namenom, da za vsakega uporabnika omogočimo izbiro priljubljenega načina dostave in dostopnost do naših storitev, tudi v segmentu 24/7. Ob tem je naše temeljno vodilo kakovost in hitrost izvajanja storitev za vse uporabnike na območju RS.”

V zadnjih letih so v Pošti Slovenije razširili mrežo dostopnih točk za uporabnike. Poleg pošt strankam zagotavljajo storitve dostave oziroma sprejema pošiljk na 24 PS Paketomatih, ki so postavljeni v 15-tih večjih slovenskih mestih, pred pošte so namestili več kot 400 paketnikov, prisotni so tudi na 210 kontaktnih točkah bencinskih servisov Petrol ter na 41-tih kontaktnih točkah bencinskih servisov Mol, avtomatiziranih enot za oddajo in sprejem pošiljk PS 24/7 in možnosti dostave na dogovorjeno lokacijo (npr. drug naslov dostave, dostava v PS Paketomat, prevzem pošiljke na pošti, dostavo na bencinski servis, na dogovorjeno mesto ipd.).

Oddaj komentar