Opozorilo za stranke Nove KBM: Med prenosom strank bivše Abanke na sisteme Nove KBM lahko pride do občasnih motenj

Nova KBM. Vir: Google_Street view

Prenos računov Abanke na sisteme Nove KBM bo izveden med 31. decembrom 2020 in 4. januarjem 2021. V tem času vse stranke začasno ne bodo mogle dostopati do posameznih storitev in prodajnih poti. Predlagajo jim, da morebitne nujne posle opravijo pred 31. decembrom 2020 oz. bodo te lahko opravljale po 4. januarju 2021.

Iz spodnje preglednice je razvidno, katere storitve in bančne poti bodo na voljo:

Delovanje sistema Nove KBM med prazniki

V preteklih mesecih so stranke nekdanje Abanke sicer obveščali o naslednjih pomembnih spremembah, ki pričnejo veljati v januarju 2021:

  • Nova številka računa pri Novi KBM: stranke soo obvestili, da svojega delodajalca in druge plačnike, od katerih prejemajo prilive, obvestijo o novi številki TRR. Vsa sredstva in prilivi strank bodo avtomatično preneseni ali preusmerjeni na račune pri Novi KBM, zato obisk poslovalnice ni potreben.
  • Stranke bivše Abanke so v sredini decembra že prejele nove debetne kartice, ki jih lahko pričnejo uporabljati 1. januarja 2021. Če stranka debetne kartice še ni dobila, svetujejo, da preveri svoje poštne pošiljke/v svoji poštni poslovalnici ali se obrne neposredno na banko. Številke PIN ostajajo enake tudi za nove kartice, razen če so stranke izrecno obvestili o spremembi. Druge stranke (stranke Nove KBM) lahko svoje kartice uporabljajo kot običajno.
  • Strankam nekdanje Abanke bodo od 4. januarja 2021 na voljo aplikacije spletnega in mobilnega bančništva Nove KBM. Uporabniško ime in geslo za vstop v spletno oz. mobilno bančništvo ostajata enaka. Poslovanje oz. zgodovinski podatki strank bodo iz aplikacij Abanke avtomatično preneseni v aplikacije Nove KBM. Za pomoč strankam pri prijavi in uporabi spletnih in mobilnih aplikacij soo pripravili obsežen nabor pogostih vprašanj in odgovorov ter video vodičev (npr. https://www.nkbm.si/abanka-novosti-digital). Za stranke, ki so sodobne bančne storitve Nove KBM uporabljale že pred decembrom 2020, ta korak ne prinaša nobenih sprememb (z izjemo motenj pri delovanju storitev med podaljšanim prazničnim vikendom).
  • Mobilna denarnica Abadenarnica bo odslej na voljo kot mDenarnic@ (od novembra tudi strankam Nove KBM). Več informacij o storitvi mDenarnic@ je zbranih na spletni povezavi https://www.nkbm.si/mdenarnica.
  • Strankam bo od 4. januarja 2021 na voljo največja fizična poslovna mreža z več kot 90 poslovalnicami, okoli 400 bankomati ter več kot 450 poštami po vsej Sloveniji. Stranke Nove KBM bodo lahko poslovale tudi v poslovalnicah nekdanje Abanke in obratno. Strankam Nove KBM bo tako v primerjavi z začetkom leta 2020 na voljo kar 10 % več bančnih točk, za stranke bivše Abanke pa je to kar 85% povečanje števila bančnih točk.

Informacije o poslovanju in razpoložljivosti storitev med zadnjim koncem tedna v decembru

Informacije o poslovanju in razpoložljivosti storitev med zadnjim koncem tedna v decembru so na voljo tudi na spletni strani banke https://www.nkbm.si/dostopnost-storitev ter na družabnih omrežjih (FB, Li, IG). Stranke lahko vprašanja posredujejo po e-pošti na naslov info@nkbm.si ali po telefonu na številko 080 17 70. Med prazničnim koncem tedna bo kontaktni center strankam na voljo: v petek, 1.1., in soboto, 2.1. 2021 od 8. do 13. ure.

Oddaj komentar